»Poleg glasbe bo tokrat v ospredju tudi ples, ki ga bodo s strastnimi koreografijami predstavile najvidnejše slovenske plesalke sodobnega flamenka.«
»V predstavici sem želela povezati plesalke obeh stilov: baleta in sodobnega plesa.«
»Sodobni ples je najslabše financirana uprizoritvena dejavnost, razmerje financiranja sodobnega plesa in baleta je 1:15«
»Zamajemo perspektivo: zavrnemo tradicionalno razmerje med plesom in koreografijo. Vprašanja vzniknejo: Če je koreografija vse in povsod, pod kakšnimi pogoji postane odsotna? Kako bomo obravnavali to spremembo?«
»Sodobni ples je najslabše financirana uprizoritvena dejavnost.«
»Moje telo se nehote pogovarja z njegovo glasbo. Moja robustnost, grobost, neposrednost v razmerju z njegovo mehkobo, liričnostjo. Moje mišice v razmerju z njegovo nežno kožo. Slišim ga. Želim mu odgovoriti. Ne samo, da glasba rodi ples. Tudi ples rojeva glasbo.«
»Ples je trden, neomajen, z visoko stopnjo tehnične briljance, ki jo zahteva Ferreirova koreografija: kombinacija korakov ljudskih plesov, gimnastičnih vaj in avtorskega giba v prizemljenem jeziku, utemeljenem v avtorjevi viziji realnosti.«
»Slovenskemu sodobnemu plesu je plesalec, koreograf, pedagog in umetniški vodja Iztok Kovač 'zagotovil zaščitni znak in utrdil njegovo prepoznavnost v svetovnem merilu'.«
»Beli šum – solo za plesalko je prvi del plesnega dogodka v dveh delih, ki vzpostavlja in preizprašuje lastno igralno polje. Po zgradbi se naslanja na strukturo / okostje glasbenega sloga flamenka, vendar ga nenehno presega, spaja stične točke in jih znova razrešuje. Solo opredeljujejo tišina, belina, samota in v njih telo.«
»18. Platforma sodobnega plesa zagotovo pušča in zaznava sledi sodobne plesne umetnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju